Trwa ładowanie...

 

Trwa zapisywanie na newsletter...

Go to Brand – dotacje na promocję polskich marek

100 mln złotych to pula środków dostępna w ogłaszanym konkursie dla mikro, małych i średnich firm, zainteresowanych wprowadzeniem swoich wyrobów lub usług na rynki międzynarodowe. Fundusze z Programu Inteligentny Rozwój przyznawać będzie Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości.

"Liczymy, że wsparcie firm w prowadzeniu działalności eksportowej zaowocuje umocnieniem wizerunku Polski oraz upowszechnieniem polskich marek na zagranicznych rynkach" – powiedziała wiceminister rozwoju Jadwiga Emilewicz.

Dofinansowanie obejmie udział w 7 branżowych programach promocji, których lista została opublikowana na stronie internetowej Ministerstwa Rozwoju.

Na wsparcie mogą liczyć przedsiębiorstwa prowadzące działalność eksportową, posiadające innowacyjny wyrób lub usługę oraz budujące potencjał do bycia marką rozpoznawalną na rynkach międzynarodowych. Ponadto, w procesie oceny wniosku o dofinansowanie, preferowane będą firmy, które wdrożyły, zleciły bądź zakupiły prace badawczo-rozwojowe (B+R) albo prowadzą je samodzielnie.

Wnioski o dofinansowanie można składać od 24 czerwca do 5 sierpnia.

Ogłoszenie konkursu zostało opublikowane na portalu Fundusze Europejskie.